Aanvragen van klanten voor inname en levering van
wagens behandelen via mail, telefoon en online tool.
Bepaalde werkzaamheden aan wagens administratief
begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces van het
bedrijf samen met je team manager en de andere agents.
Zorgen voor een correcte uitvoering van de
operationele processen m.b.t. inname en levering van wagens.
Alle info in verband met de dagelijkse opdrachten
volledig ingeven in de online tool en up-to-date houden voor rapportering aan
klant en facturatie. Ongoing rapporteren is noodzakelijk.
Werkopdrachten uitschrijven & doorgeven aan
andere operationele teams voor uitvoering.
Je werkt hierbij in team en staat open voor goede
communicatie met verschillende interne en externe afdelingen.
Je rapporteert aan je team manager en lost samen moeilijke vragen of problemen op.
Je zoekt actief mee naar oplossingen.
Jouw profiel
Je houdt van menselijke contacten en bent klantvriendelijk in alle
situaties
Je bent een echte teamspeler, you’ve got your team’s back!
je komt terecht in een team van 5 à 6 customer care agents en je rapporteert aan je teammanager
je beheert een eigen klantenportefeuille samen met je team.
Iedereen ondersteunt elkaar voor alle klanten. Seniors & managers springen tussen de verschillende teams.
Je bent communicatief en vlot in de omgang
Je bent servicegericht en flexibiliteit wordt enorm geapprecieerd, zo
vind je het bijvoorbeeld niet erg om in te springen voor je collega’s aan de
receptie
Je denkt probleemoplossend en resultaatgericht. Daardoor pak je graag
werk op een efficiënte manier aan
je werkt graag met deadlines
Indien nodig, durf je problemen aankaarten bij je directe
leidinggevende
Goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans.
Je kan je goed behelpen met Word en Excel en hebt een digitale knobbel
Een flexibel uurrooster tussen 7h30 en 18h00 schrikt je niet af.
Zie je het helemaal vo
or je?
Let us know!
Agilitas Vilvoorde - Lies bekijkt graag samen met jou de mogelijkheden!
Solliciteer via 1 van onderstaande kanalen:
Solliciteer online - je wordt binnen de 2 werkdagen opgebeld
Bel 016 29 09 10 en vraag naar Lies
Stuur je CV naar
Leuven
@agilitas.be
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
Aanbod
Agilitas biedt jou een vlotte en correcte loonadministratie!
Multiculturele omgeving.
Opstarten met interimcontracten met optie vast.
Voltijds werken in een flexibele uurrooster: te bespreken met je collega's tussen 7u20 en 9u20 kan je opstarten en je dag eindigt mooi tussen 16u30 - 18u.
Marktconform loon met extralegale voordelen.
Heel wat doorgroeimogelijkheden mogelijk in het bedrijf!