Job 22 van 27


Report this listing

Solliciteren



Customer care agent


Functie

  • Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail, telefoon en online tool.
  • Bepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces van het bedrijf samen met je team manager en de andere agents.
  • Zorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering van wagens.
  • Alle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up-to-date houden voor rapportering aan klant en facturatie. Ongoing rapporteren is noodzakelijk.
  • Werkopdrachten uitschrijven & doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoering.
  • Je werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingen.
  • Je rapporteert aan je team manager en lost samen moeilijke vragen of problemen op.
  • Je zoekt actief mee naar oplossingen.

Jouw profiel

  • Je houdt van menselijke contacten en bent klantvriendelijk in alle situaties
  • Je bent een echte teamspeler, you’ve got your team’s back!
  • je komt terecht in een team van 5 à 6 customer care agents en je rapporteert aan je teammanager
  • je beheert een eigen klantenportefeuille samen met je team.
  • Iedereen ondersteunt elkaar voor alle klanten. Seniors & managers springen tussen de verschillende teams.
  • Je bent communicatief en vlot in de omgang
  • Je bent servicegericht en flexibiliteit wordt enorm geapprecieerd, zo vind je het bijvoorbeeld niet erg om in te springen voor je collega’s aan de receptie
  • Je denkt probleemoplossend en resultaatgericht. Daardoor pak je graag werk op een efficiënte manier aan
  • je werkt graag met deadlines
  • Indien nodig, durf je problemen aankaarten bij je directe leidinggevende
  • Goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans.
  • Je kan je goed behelpen met Word en Excel en hebt een digitale knobbel
  • Een flexibel uurrooster tussen 7h30 en 18h00 schrikt je niet af.

Zie je het helemaal vo or je?

Let us know!

Agilitas Vilvoorde - Lies bekijkt graag samen met jou de mogelijkheden!

Solliciteer via 1 van onderstaande kanalen:

  • Solliciteer online - je wordt binnen de 2 werkdagen opgebeld
  • Bel 016 29 09 10 en vraag naar Lies
  • Stuur je CV naar Leuven @agilitas.be
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken

Aanbod

Agilitas biedt jou een vlotte en correcte loonadministratie!

  • Multiculturele omgeving.
  • Opstarten met interimcontracten met optie vast.
  • Voltijds werken in een flexibele uurrooster: te bespreken met je collega's tussen 7u20 en 9u20 kan je opstarten en je dag eindigt mooi tussen 16u30 - 18u.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen.
  • Heel wat doorgroeimogelijkheden mogelijk in het bedrijf!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht